На попередній огляд до нашої редакції потрапив базовий варіант Audi A1 Citycarver 35 TFSI, під капотом якого розмістився 3-циліндровий 1-літровий бензиновий двигун потужністю 115 к.с. Агрегатується ця силова установка з 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей. Завдяки еластичному мотору та чіткій роботі механіки, хетчбек здатен прискорюватись з 0 до 100 км/год лише за 9,5 секунди.
Крім цього Ви матимете змогу користуватись доволі просторим багажним відсіком, який вміщює 350 літрів корисного об҆ єму. Середня витрата пального не перевищує 6 літрів на кожні 100 км пробігу, тому цей малюк користуватиметься попитом в європейських містах. На дорозі A1 Citycarver продемонстрував не тількі непогані ходові якості а ще і вкрай комфортну поведінку на високих швидкостях. Тому цей автомобіль є більш практичним та пристосованим до різних умов використання.
Головним недоліком сучасного Audi A1 часто називають не досить високу якість оздоблення інтер҆ єру. І на це є причини, які в Audi пов҆ язують з здорожченням матеріалів та опцій. Але треба визнати, що питання економії в В-класі стосується всіх брендів, які мають моделі в компактному сегменті. Крім посередніх матеріалів та твердого пластику в салоні Audi A1 присутні всі сучасні технології від старших моделей марки. В центральну консоль вдало інтегровано сенсорний 10,25-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи під управлінням Apple CarPlay або Android Auto.
В порівняні зі звичайним хетчбеком модель Citycarver коштує на 2 тисячі євро дорожче, при цьому базові ціни починаються з відмітки у 25 тисяч євро, що занадто дорого для компактного хетчбека…